NQS programinė įranga
Šios įrangos pagalba galima papildyti NQS eilių sistemos funkcionalumą, įdiegiant elektroninį kvietimą balsu Lietuvių ar kita pasirinkta kalba, įdiegti VIP klientų identifikavimą ar tapatybės identifikavimą naudojant PIN kodą, magnetinių kortelių skaitytuvą ar brūkšninių kodų skaitytuvą. Išankstinės registracijos sąsaja bei SERGU.LT sąsaja suteikia galimybes aptarnauti užsiregistravusius vizitui klientus jų pasirinktu laiku. Galimybė rinkti informaciją apie klientų pasitenkinimą suteiktomis paslaugomis, susiejant informaciją su paslaugą suteikusiais darbuotojais ir t.t..
NQSVoice sprendimas: programinė įranga suteikia galimybę kviesti klientus elektroninio balso pagalba. Kvietimas galimas Lietuvių kalba arba kita kalba iš 27 kalbų sąrašo.
NQCard sprendimas: programinė įranga kartu su magnetinių kortelių skaitytuvu leidžia naudoti identifikuoti klientą ir suteikti jam prioritetinį VIP aptarnavimą. Yra daugybė galimų kombinacijų, kaip identifikuoti klientą, tačiau dažniausiai naudojami yra šie:
- Mygtukiniuose bilietų terminaluose perbraukus magnetinę kortelę, pvz. Gold /Platinum ar specialiai klientams suteikiamą VIP kortelę, spausdinamas prioritetinis bilieto numeris
- Terminaluose su jautriaisiais ekranais perbraukus magnetinę kortelę, pvz. Gold /Platinum ar specialiai klientams suteikiamą VIP kortelę, ekrane rodomas išskirtinių prioritetinių paslaugų sąrašas arba papildomos informacijos įvedimo laukai ir pasirinkus paslaugą spausdinamas prioritetinis bilieto numeris
NQBarCode sprendimas: programinė įranga kartu su brūkšninių kodų skaitytuvu leidžia naudoti identifikuoti klientą ir suteikti jam prioritetinį VIP aptarnavimą. Yra daugybė galimų kombinacijų, kaip identifikuoti klientą, tačiau dažniausiai naudojami yra šie:
- Mygtukiniuose bilietų terminaluose nuskenavus brūkšninį kodą, spausdinamas prioritetinis bilieto numeris
- Terminaluose su jautriaisiais ekranais nuskenavus brūkšninį kodą, ekrane rodomas išskirtinių prioritetinių paslaugų sąrašas arba papildomos informacijos įvedimo laukai ir pasirinkus paslaugą spausdinamas prioritetinis bilieto numeris
NQCodeChecker sprendimas: programinė įranga, kurios pagalba klientas identifikuoja save bilietų terminale turinčiame jautrų lietimui ekraną bei įregistruoja savo atvykimą į įstaigą. Dažniausiai šis sprendimas naudojamas kartu su įstaigos duomenų bazėmis ir išankstinės registravimo sistemos moduliais
SERGU.LT sprendimas: NQS eilių sistemų sąsaja yra suderinta su Lietuvoje veikiančia išankstinės pacientų registracijos sistema SERGU.LT. Šios integracijos pagalba pacientas atvykęs suplanuoto iš anksto vizito identifikuoja save bilietų terminale turinčiame jautrų lietimui ekraną ar naudodamas 25 formos brūkšninį kodą. Sistema suteikia iš anksto rezervuotą eilės numerį ir pacientas kviečiamas specialisto rezervuotu vizito laiku.
NQCustomer Feedback klientų pasitenkinimo paslaugomis sprendimas: programinė įranga kartu su fiziniais ar programiniais klientų pasitenkinimo anketos pultais įgalina susieti klientų pasitenkinimo suteiktomis paslaugomis informaciją su paslaugą suteikusiais darbuotojais bei remiantis sukaupta informacija skatinti darbuotojus arba organizuoti papildomus mokymus siekiant pagerinti aptarnavimo kokybę. Dažniausiai naudojami šie du klientų apklausos variantai:
- Mygtukinis pasitenkinimo suteiktomis paslaugomis pultas instaliuojamas darbo vietoje. Suteikus paslaugą, darbuotojas paprašo kliento paspausti vieną iš 5 mygtukų (labai gerai, gerai, vidutiniškai, blogai, labai blogai). Klientui paspaudus pasirinktą paslaugos kokybės vertinimo mygtuką, informacija susiejama su darbuotoju ir paslauga ir saugoma Statistikos duomenų bazėje. Vadovybė gali peržiūrėti pagal pasirinktus pjūvius klientų vertinimus ir operatyviai spręsti paslaugų gerinimo klausimus.
Programinis pasitenkinimo suteiktomis paslaugomis pultas instaliuojamas darbo vietoje arba bilietų terminale turinčiame jautrų lietimui ekraną. Suteikus paslaugą, darbuotojas paprašo kliento paspausti vieną iš 5 programinių mygtukų (labai gerai, gerai, vidutiniškai, blogai, labai blogai). Klientui paspaudus pasirinktą paslaugos kokybės vertinimo mygtuką, informacija susiejama su darbuotoju ir paslauga ir saugoma Statistikos duomenų bazėje. Vadovybė gali peržiūrėti pagal pasirinktus pjūvius klientų vertinimus ir operatyviai spręsti paslaugų gerinimo klausimus.